سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهرستان مهر*** انجمن مهندسان

 

بدترین برادران کسى است که براى او به رنج افتى . [ چه رنج افتادن مستلزم مشقّت است . و این شرّ را برادرى که براى او به رنج افتاده‏اند سبب شده . پس او بدترین برادران است . ] [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?شهرستان مهر -- سید مصطفی برهانی نسب

پنج شنبه 91/10/7  ساعت 6:39 عصر

یا ذهن می تواند آینده را پیش بینی نماید؟

با توجه به اینکه ذهن انسان تنها موضوعاتی را به تصویر می کشد که از بیرون دریافت کرده باشد از درک موضوعاتی که روی نداده اند عاجز است ولی می تواند رویدادهایی را که برای انسان قابل مشاهده نمی باشد مشخص نماید و از این جهت ذهن آینده را پیش بینی می نماید.

ذهن انسان در سال های بسیار دور آرزوی پرواز را برای بشر تصور نموده و انسان های مختلفی در ذهن خود تصوراتی را برای پرواز به وجود می آوردند. از آنجا که ذهن انسان تنها امواج غیرمادی کوانتمی را دریافت و با تداخل بین آنها تصاویر جدید را شکل می دهد ذهن از سال ها قبل در آزمایشگاه فیزیک خود با ترکیب درست امواج پرواز را به وجود آورده و به نوعی این موضوع را پیش بینی نموده بود.

با ادامه کار بر روی همین تصورات بوده است که ذهن بشر برای پرواز آماده شد و در طول تاریخ با مشاهده ابزارهایی که می تواند با در هم آمیختن آنها پرواز نماید آنها را تشخیص داده و ذهن مسیر خود را در این مورد طی کرده تا بشر توانسته است پرواز نماید. شاید به ظاهر  درک نقش اساسی ذهن در این مسئله سخت به نظر آید ولی ذهن کار خود را درست انجام داده است به این صورت که افرادی که توجه خاصی به همین تصورات خود از پرواز داشته اند امواج غیرمادی اجسام را به خوبی دریافت کرده و بخش هایی از ذهن آنها نسبت به این امواج تقویت شده و با مشاهده ابزارهای مختلف ذهن نقش هر ابزار را در پرواز با توجه به اهمیت آنها در طیف تداخلی تشخیص داده و وقتی با یک موضوعی روبرو میشوند که دارای اهمیت زیادی در موضوع تصور شده (پرواز) بوده است آن بخش از ذهن که قبل از این بارها وبارها در این مورد کوک شده است فعال می شود و این موضوع راکه تشخیص دهد امواجی که در حال حاضر دریافت می کند با امواجی که قبلا دریافت کرده است چه مقدار با یکدیگر نزدیکی و هماهنگی دارند برای ذهن کار بسیار ساده ای است.

با توجه به موارد گفته شده ذهن با تصویری که در ذهن می سازد در حقیقت امواج کوانتمی را از محیط دریافت و با تداخل این امواج تصاویری را می سازد که شاید در واقعیت وجود نداشته باشد ولی با تمرکز و توجه ذهن مسیر رسیدن به واقعیت این موضوع را به ما نشان خواهد داد و این موضوع در قابلیت تطبیقی طیف های دریافتی از موضوعات می باشد و ذهن می تواند از روی طبف های دریافتی از اجسام و موضوعات نتایجی را به دست آورد که در واقعیت هنوز به دست نیامده است . این آزمایشگاه بزرگ با قدرت خود می تواند به خوبی آینده را پیش بینی نماید.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چگونه کتابخوان تر شویم؟
دانستنی های کوتاه
دانــستـــنی هـای جـــــالـــــــب
جهان در صدسال
28جمله از دکتر حسابی
الماس های معروف دنیا
معنی گلها
انیشتن
راز شمع (( در درمان و ارزو ها))
یا ذهن می تواند آینده را پیش بینی نماید؟
موبایل ومغز
آیا می دانید
خودرو و رنگها
نامگذاری محلات قدیمی تهران
پرچمدار ارتباطات با دور
[همه عناوین(1944)]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

270542

بازدید امروز

18

بازدید دیروز

9

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

شهرستان مهر*** انجمن مهندسان

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 لینک دوستان

مهندسی مکانیک
بی تاب

لوگوی دوستان




اشتراک