سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهرستان مهر*** انجمن مهندسان

 

فراخ سینگى و بردبارى دست‏افزار سرورى است و سالارى . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?شهرستان مهر -- سید مصطفی برهانی نسب

پنج شنبه 91/10/7  ساعت 6:41 عصر

راز شمع (( در درمان و ارزو ها))

چرا در اکثر مراسم روحانی، دینی، عرفانی و جادوگری از شمع استفاده میشود؟هستی از چهار عنصر تشکیل شده است باد – خاک – آب - آتش وقتی چیزی را از هستی درخواست میکنیم باید به شکلی این خواسته را به گوش شعور نهفته در آن برسانیم .دعا کردن لفظی پیام ما را از طریق هوا به شعور هستی انتقال میدهد و حرز و نبشته از طریق خاک هر چه طرق رساندن پیام متعدد تر باشد اجابت آن محتملتر است، مثلا اگر خواسته را به صورت دست نوشته به آب بسپاریم از دو عنصر خاک و آب استفاد کرده ایم ...

راز قدرت شمع در این است که چهار عنصر اصلی هستی را یکجا در خود جمع کرده است ...

در موم شمع عنصر خاک و زمین نهفته استدر شعله شمع آتشدود شمع عنصر هواستو موم ذوب شده آن نشانگر عنصر آب...بنابراین شمع با ظاهری ساده و اندازه ای کوچک قدرتی غیر قابل تصور برای ارتباط با شعور باطنی هستی داردشمع با سوختنش، با ذوب شدن مومش و با برخاستن دودش در خواست شما را تا عرش بالا میبرد و تمام نیروهای الهی و ملکوتی را برای تحقق بخشیدن تجسم ذهنی شما بسیج میکند شمع نشان دهنده نور حقیقت و خرد است. هر کس حداقل یک بار از نیروی جادویی شمع استفاده کرده است، در حالی که از قدرت آن بی خبر بوده و آن فوت کردن شمع کیک تولد است و آرزویی که در آن لحظه تصور کرده استرنگ بندی شمعها بستگی با توجه به درخواستی که از آن میشود متفاوت استزمان استفاده از شمع جادویی نیز بسیار مهم است و باید چرخه قمری ماه در نوع درخواست لحاظ شود.

1-ماه نو (هلال جدید: شروع کردن طرحی جدید، رشد و ترقی و شفا بخشی

2-ماه در حال رشد ( رو به بدر ) : برای درخواستهایی که چیزی به زندگی تان می آورند و یا موجب جذب نیرویی به زندگی شما میشوند)

3- ماه کامل ( نیرومندترین مرحله ) : برای باروری و بهره برداری از نعمتهای طبیعت و تکمیل و تحقق بخشیدن به آرزوها

4-( ماه رو به زوال : دور کردن عادتهای بد و انرژیهای منفی از زندگی و جبران خسارت و صدمه های وارد شده و دفع بیماریها

5-ماه تاریک ( شبهای بدون ماه ) : برای دفع بدشگونی هایی که از طرف دیگران وارد گشته است زمان اجرای مراسم شب میباشد(هرگز یک شمع را برای درخواست های متفاوت به کار نبرید. با هر شمع فقط یک مراسم درخواست انجام دهید و بگذارید تا شمع خود به خود بسوزد و تمام شود _

هرگز شمعی را بدون نیت خاصی روشن نکنید، چون انرژی آن بدون هدف خاصی هدر میرود. اگر شما نیاز شخصی ندارید آن را برای دوستتان و یا برای کمک به هستی، صلح جهانی، تطهیر محیط یا گنجشک های کوچک روشن کنید

هرگز شمع را با فندک روشن نکنید و برای اینکار از کبریت استفاده کنید

قبل از هر مراسم درخواست شمعتان را با انرژی درخواست مورد نظر شارژ نماییدشارژ کردن شمع :شارژ کردن یعنی اینکه شمع را با قدرت شخصی تان آماده کنیدشمع را محکم بین دستهایتان بگیرید. موم را بین انگشتانتان بگیریدو چشمانتان را ببندیدو احتیاجتان را با صدای بلند تکرار کنید. مثلا من شمع را به نیت سلامتی شارژ میکنم تا برای من سلامتی بیاورداین مورد را 9 بار تکرار کنید واین فرآیند راسه بار تکرار کنید و انرژی را از دستها به شمع منتقل کنید .سپس برای 5 دقیقه آرام بنشینید و احتیاجتان را مجسم کنید . اکنون شمع جادویی شما برای انجام مراسم درخواست آماده شده است درسته که شمع سفید برای انجام هر درخواستی به کار برده میشود، امااگر خواستید از رنگ سفید به جای رنگ دیگری استفاده کنید کل فرآیند را 6 بار تکرار کنید، مدیتیشن قبل از هر مراسم میتواند بسیار موثر باشد.میتوانید مراسم درخواست را به مراسمی آئینی تبدیل کنید. محلی برای خود درست کنید و تمام اشیا و عکسهایی که از آنها خاطره خوبی دارید و انرژی مثبت آنها را حس میکنید در آن قرار دهیداین مورد از موارد جانبی ریلکسیشن نیز محسوب میشود ...و کلا با ضمیر ناخودآگاه و نیروهای کهکشانی در ارتباط میباشد ... در این کار فقط و فقط باید تمرکز داشت و همچنین اعتقاد .

اما خاصیت هر شمع بر اساس رنگ آن شمع :

سفید : خلوص و اقتدار در کنار هر رنگی قدرت آن رنگ افزایش میابد. پاک کننده قوی بدن و محیط زندگیمان از انرژیهای منفی .

سیاه : جلوگیری از چشم بد و جادو – فرد را افتاده و فروتن می کند . بسیار پر قدرت . استفاده زیاد باعث افسردگی میشود.

قرمز :سمبل عشق – سلامتی و جهت دستیابی به آرزوها و جاه طلبی . موثر بر تقویت قوای جنسی و شهوت و تقویت عشق ورزی.

آبی : نماد درک معنوی .ایمان و اعتقاد را افزایش میدهد.موجب دستیابی سریع به پول و ثروت .

سبز : ذوق و شوق و وفور نعمت بهمراه دارد . رشد  و تحرک و تعادل بین جسم و ذهن .

نارنجی : جذب افراد – حیوانات و چیزهای دلخواه . سمبل لذت و خلاقیت .

زرد و طلایی : به مراد دل و آرزوهایتان برسید –تقویت رویابینی و درک آن – برای کسانی که کنکور و امتحان دارند رنگ زرد فوق العادست.

صورتی :نشانه عشق و موفقیت . محرک قصد و نیت خالصانه و جامه عمل پوشاندن به آرزوها.

خاکستری و نقره ای :نماد آشکار سازی.موثر در مراقبه .بیداری ضمیر ناخودآگاه . چرخهای زندگی را بنفع شما میچرخاند.

بنفش و ارغوانی : نماد قدرت و برتری .موفقیت جاه و جلال و هماهنگی معنوی.

قهوه ای : مراقبه در نور این شمع شمارا در پیداکردن اشیاءگمشده یاری میکند .قوه یقیین و تشخیصتان را بیدار میکند.

یادتان باشد شما میتوانید با بهره گیری از خواص رنگها در بخش رنگ درمانی از همان شمع رنگی نیز برای شفای بیماریهای جسمی و روحی نیز بهره بگیرید.

شمع درمانی

آتش مقدس و اسرار آمیز. هم حرارت و آرامش دارد هم نور و روشنایی بهمراه دارد هم هیبت و عظمت . در سرتاسر زندگی بشری از فیزیکی تا غیرفیزیکی آتش انجام وظیفه کرده است از نور و گرمای خورشید که موجب حفظ زندگی در کره زمین است تا آتش عشق و احساسات که موجب الهام و خلاقیت است .آتش در تمام جنبه های زندگی وجود دارد و حضورش تقریبا در همه جا حس میشود از آتشفشان گرفته تا حرارت معمولی بدن.از همان زمانیکه آتش در اختیار بشر قرار گرفت از شمع نیز برای مقاصد فیزیکی و غیر فیزیکی استفاده شد. شمع نماد پرقدرت نور و حرارت و انرژیست. چرا هرگاه شمعی روشن میکنیم احساس خوشایند و خوبی پیدا میکنیم ؟ چه در معابد و مساجد و کلیساهاوچه در عزا و چه در عروسیها شمع جایگاه ویژه خود را دارد.بزرگان از قدما شمع را نشان جمع 4 عنصر حیاتی در یکجا میدانستند و آنرا مقدس میشمردند: شعله آن نشان آتش – بدنه آن نشان خاک – اشک روان از ذوب آن نشان آب و دودی که از سر آتش بر میخاست را نشان باد میدانستند.وقتی شمعی را روشن میکنید تمام این 4 عنصر پر قدرت حیات را بکار گرفته اید!شما خالق نوری هستید که پیش تر وجود نداشته است و این نور انرژی شفابخش خود را تقدیم شما و محیط پیرامونتان میکند.وقتی شمعی روشن میشود نور و نیروی ارتعاشی آن جان میگیرد و در حین سوختن رنگ آن نیز در فضا پخش میشود که بر اساس رنگ شمع شما میتوانید نوع درمانتان را مشخص نمایید.قبل از اینکه به توضیحات مربوط به رنگها و کاربردهای شفابخشی آن بپردازیم ذکر نکاتی چند قبل از شروع کار مهم است :

1-شمع را قبل از استفاده تمییز کنید برای اینکار از روغن زیتون استفاده کرده جهت روغن مالی شمع از پایین بسمت سر شمع باشد با اینکار انرژیهای منفی جذب شده ببیرون منتقل میگردد.

2-از هر شمعی که برای شفابخشی استفاده میکنید فقط و فقط برای همین منظور استفاده شود.

3-از شمع بر علیه میل و اراده دیگران استفاده نکنید واکنشهای بدی برایتان بهمراه دارد.

4-حتما پس از پایان درمان شمع را خاموش کنید یادتان باشد با فوت کردن هرگز اینکار را انجام ندهید نفس نیز مانند آتش خلاق است نباید برای خاموش کردن نیرویی خلاق از نیروی خلاق دیگری استفاده کرد(جالب است که در اسلام نیز فوت به شمع مکروه است و قدیمی ترها یا با انگشت یا با قاشقهای سر کج شعله شمع را خاموش میکردند).

5-اگر هنگامی که میخواهید دعا کرده یا آرزویی بکنید شمعی روشن نمایید زودتر دعا و آرزویتان برآورده میشود چراکه تا زمانیکه شمع روشن است انرژی پرقدرت آن پشت سر خواسته های شماست.(حتما سقاخانه های قدیم و سنت شمع روشن کردن هنگام دعا را فراموش نکرده اید).

اما برای اینکه بتوانیم از انرژی شمع بهترین بهره را ببریم بهتر است که ابتدا با نوع چیدمان اثر گذار بر قدرت شفابخشی شمع آشنا شویم :

1- طرح مربع که در 4راس مربع فرضی شمع گذاشته ودر بین آن مینشینیم.این روش باعث ایجاد پایداری کل سیستم فیزیولوژیکی و باعث آرامش و ساماندهی است .

2-مثلثی : 3عدد شمع در طرح مثلث چیده در بین آن قرار میگیریم این روش باعث تقویت شفابخشی شمعهاست و همچنین باعث تطهیر رنگ شمعها.

3- صلیبی : شمعها را بصورت صلیب چیده و در محل تلاقی خطوط فرضی شمعها نشسته.متعادل کننده هر 4 عنصر درونمان و روح و ذهن و جسممان – تقویت فوق العاده قلب – جذب سریع رنگ شمع در بدن .

4-ستاره 5 سو: این طرح بسیاری از فرشتگان شفابخش را بسوی شما جذب میکند و باعث بیداری انرژیهای معنوی میگردد.

5-ستاره 6 سو: ارتباط بین قلب و ذهن و روح و جسم بیکدیگر.این حالت شفابخشی با قدرت بسیارزیادی تمام مراحل روحی و جسمی بدن را فرا میگیرد.تقویت کننده و محافظ.

6-ستاره 7سو: موثرترین حالت شفابخشی خصوصا برای کودکان . ایجاد تعادل و توازن در تمام چاکراها .ریشه تمام حالتهای روحی و جسمی را آرامش میبخشد.

برای انجام شفابخشی میتوانید از شمع با رنگهای مختلف یا یکسان استفاده نمایید.مدت اینکار 15 تا 30 دقیقه .


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چگونه کتابخوان تر شویم؟
دانستنی های کوتاه
دانــستـــنی هـای جـــــالـــــــب
جهان در صدسال
28جمله از دکتر حسابی
الماس های معروف دنیا
معنی گلها
انیشتن
راز شمع (( در درمان و ارزو ها))
یا ذهن می تواند آینده را پیش بینی نماید؟
موبایل ومغز
آیا می دانید
خودرو و رنگها
نامگذاری محلات قدیمی تهران
پرچمدار ارتباطات با دور
[همه عناوین(1944)]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

269993

بازدید امروز

6

بازدید دیروز

4

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

شهرستان مهر*** انجمن مهندسان

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 لینک دوستان

مهندسی مکانیک
بی تاب

لوگوی دوستان




اشتراک